k-k-k-kallt.



i örebro är det kallt och snö överallt.
nu när jag sitter inne med mitt varma kaffe och tittar ut på vinterlandskapet ser det väldigt vackert ut,
jag tror jag ombestämmer mig när jag kommer ut.

ombestämmer är för övrigt ett fyndigt ord lillasyster myntade på en utomlandsresa när hon var runt fem-sex år.
jag gillar det ordet.


jag tog fina bilder på snölandskapet från mitt fönster igår. ska lägga upp dem här sen.
tar nog med mig kameran ut idag och kanske fotar lite på väg till och/eller från uni.

idag står plugg på schemat.
sitta i sektionsrummet.
pyssla med lite sektionsgrejer.
städa publicum ikväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ombestämmer, det säger jag oxå. hihi

Postat av: lotta

re: Maria:

haha, då måste det ligga i släkten =0)

2009-02-10 @ 15:09:19
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback