lördagen.



puttes 40-årsfest i lördags var oförglömlig!
underbart trevligt, underbar mat och dryck, underbara människor.
har inte haft såhär roligt på länge!
det kommer lite bilder senare idag. när jag orkar.

jag höll tal.
jag brukar aldrig vara nervös. aldrig, aldrig.
men nu skakade vinglaset jag höll i, benen skakade.
men rösten höll, tack och lov.
lisa såg att jag var nervös. men ingen annan.
vad de sa.
det var bara för att det kändes extra viktigt, extra speciellt.
det var ju puttes fest med puttes släkt och vänner.
då krävs perfektion!


nu ska jag äta lite lunch, klä på mig och sen promenera upp till universitetet för lite småfix med ditten och datten.
igår låg jag för övrigt rejält bakfylledäckad i soffan hela dagen. usch ja.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är säker på att ditt tal var perfekt! Det brukar oftast vara man själv som dömmer hårdast, den som ser alla småfel och nojar över struntsaker i efterhand. Du var säkert grym och jag är säker på att Putte blev jätteglad! Bra jobbat tjejen!

Postat av: lotta

re: Annie:

Tack, söt =0)

2009-02-23 @ 12:39:05
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback