tjejkväll!



ikväll är det tjejkväll hos erika och anna.
sexparty, med andra ord.
kommer bli jättetrevligt och jag är beredd på mycket skratt.

vit helg för min del dock.
var på publicum igår och slängde korv under ruschen. sen gick jag hem och sov välbehövliga tio timmar.
skönt.
blir inte sent ikväll heller. fast det vet man aldrig. snacka skit drar ju alltid ut på tiden.
det beror lite på om de andra girlsen ska in till stan eller inte.

vi får se - kul kommer det iallafall bli!

om bara näsan kunde sluta rinna, bli täppt, rinna igen.
om bara hostan kunde sluta göra att jag nästan spyr.

Kommentarer
Postat av: krishy

VIT HELG?! nämen lotta! iofs har jag också haft en vit helg, men endast för att jag redan varit ute 3 ggr den här veckan! usch! du måste kommma och hälsa på i england snart din fjant!! YOU WOULD LOVE IT! puss


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback