halvledig dag.



igår sov jag till halv sex. på kvällen.
det behövdes. men hela dagen försvann.

över till leo vid halv åtta och spelade spel med lisa och majk, såg på drömkåken och tittade på bilder från deras semester.

hem och inte alls trött.
vet inte vad jag gjorde igår/inatt.
såg på tv, spelade spel, läste bok.
sova kunde jag ju inte. så somnade framåt halv fyra i morse.
måste vända tillbaka dygnet igen.

nu ska jag in till stan och sluta upp med elin och lisa!
bh-jakt bland annat. suck. så jobbigt att prova med massa kläder på för kyla.
but a girl gotta do, what a girl gotta do!
so to speak.
(ni som hade marianne i economics - känner ni igen det där sista? hehe.)

over and out and off to the bus!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback