vad gör lotta en fredagsafton som denna?



hon transkriberar!

suck. inte för att jag kände för att göra något kul direkt, men soffan med popcorn och en bra film hade inte varit fel.
men nu är sista intervjun i alla fall gjord och nu ska den ner på pränt!

trevlig helg allihopa, hoppas ni ska göra något kul!

min kväll innebär transkribering.
morgondagen städning och eventuellt mer transkribering.
dessutom ska det pluggas imorgon.
och på söndag.
och måndag.
och...


orkar inte ens tänka på det.


Kommentarer
Postat av: Annie

Om det är till någon tröst kan jag säga att min helg ser ganska exakt lika dan ut som din. F*n vad kul vi ska ha! Tss...

Postat av: lotta

re: Annie:

mm. stackars oss.

2009-01-02 @ 23:59:41
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback