yes!



NU är uppsatsen inlämnad och klar!
väntar med spänning på betyget...


Kommentarer
Postat av: krishy

lol du är så rolig med dina komentarer.

ja 50årsfesten måste vi ju börja planera! samma år som jag tar examen ju. är det likadant för dig?

megafest for sure! gud det var ju 3 år sedan vi fyllde 40. fan vad tiden går fort! efter 50 kan vi väl sluta fylla år eller vad säger du?

Postat av: lotta

re: krishy:

haha, ja det tycker jag. jag vill inte bli äldre. going on 24 nu ju... uschans.

jag tar examen nästa vår, 2010. så ett år före dig. men sen ska jag läsa genus c också så jag får ut en kandidat i det också, eventuellt en kurs till i personaladministration - får se. det beror lite på när kurserna går HT/VT.

2009-01-21 @ 15:35:31
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback