alltid kul när man kan roa någon.



taget från örebrew:s gästbok:

Datum:  Tisdagen den 2 juni 2009, 10:21:18
Namn:  Phepherony (BÖS)
Nummer:  1 746

Tack Örebro för att ni åkte ända ner till skånska Rivieran för lite party.


Måste bara säga TACK till Lotta, och T-Kila (Krstd), för en helt underbar skrattnatt...
2 snillen spekulerar!

Hela dagen igår och fortfarande idag har jag fruktansvärd träningsverk i magmusklerna för att ha garvat konstant i 3 timmar!

Elin - känner du oxå av magen? Lite mer vältränad än mig så du känner väl inget...


Säg gärna till när ni pumpat in alla bilder ni tog och satt ihop ljudet från Lotta å T-Kila! Kan knappt vänta tills jag får höra det igen...och igen och igen...ajajaj, mina muskler!


haha, ja det är väl bara att säga varsågod - alltid kul när man kan roa någon :)

Kommentarer
Postat av: nina

Svar; jag gick i en lerig skog, jag gick in i biblioteket, leran torkade och sen tramapade jag lite så det lossnade.

Ska göra ett förtydligande ;)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback