somliga...



...straffar gud med detsamma.

jag, jossan och rebecca på väg ut från jobbet idag vid halv fem.
när vi gått genom hela avdelningen och två dörrar och når recepetionen frågar jag jossan:

- vart tänkte du posta de där breven? och syftar på de cirka tio kuverten hon håller i handen.
- fan också! jaja, nu får jag gå tillbaka.

när jossan kommer tillbaka skrattar jag gott.
dags att stämpla ut varpå rebecca, som gick på semester idag, kommer på att hon glömt registrera sin senaste veckas arbetstider. hon kommer fram till att hon får göra det nästa vecka istället och jag skrattar gott åt hur glömska tjejerna är.

ute vid cyklarna.
när jag låst upp cykeln och lagt handväskan i cykelkorgen kommer jag på det:

- nej fan, min matlåda!!!

den ligger såklart kvar i kylen (det bjöds på smörgåstårta på lunchen så min medhavda mat åt jag inte)...
för det första är det inte så fräscht att ha den liggandes där hela långa helgen.
för det andra hade jag planerat att äta den när jag kom hem. alltså för en timme sen.

så det var bara att gå tillbaka hela långa vägen in och hämta den.
men mammas hemlagade köttbullar är goda så det var det värt!


nu ska jag lägga fram sådant jag ska ha med mig i midsommar och sen ska jag bädda åt lisa så hon har någonstans att sova. sen hämta henne på station klockan tjugoett och sen ska vi öla på stan med bella, helle, elin, edvin, jossan och stefan. mysigt!

familjen (vi kallas så i örebro) aka pluggligan återförenade för en helg!

Kommentarer
Postat av: josefin

Muahahahaha! rätt åt dig! Vädret ser lovande ut så det lär bli en fin kväll! :D

2009-06-18 @ 18:59:27
Postat av: sandra

haha, snurrigt!

Postat av: lotta

re: josefin:

Det tycker du, va? :P



re: sandra:

Haha, inte det minsta ;P

2009-06-22 @ 19:44:38
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback