fredag!



idag är det äntligen fredag och idag kommer lillasyster!
klockan tolv anländer hon till resecentrum. sen ska vi gå på stan en sväng. hem till mig och laga mat. göra oss i ordning.
top notch (medlemskväll på PUBlicum)!


igår var jag på road trip tillsammans med carro.
i grythyttan!
haha. det var ju... ehmm... stort? pittoreskt och mysigt!
carro sitter i valnämnden för studentkåren här på universitetet (tillsammans med erik) och de är tvugna att få personligt godkännande av FUM-delegater på sektionsmötena, så carro blev satt på att ta kårbilen till grythyttan medan erik tog alla sektionsmöten här på uni som var igår.
carro kände inte för att åka själv hela vägen till hyttan fram och tillbaka, så hon ringde (bland andra) mig och jag tog mitt pick och pack och följde med!
efter deras sektionsmöte (vår punkt var först, så i princip åkte vi bil i drygt två timmar t/r för att vara med i tio minuter) ringde jag till claes, så fick vi se hur han bodde och sen guidade han oss runt i måltidens hus!
det var roligt! kanonfint, verkligen!

nu ska jag äta frukost, dammsuga, gå till repro, fixa lite, sen hämta lillasyster!


jag och tina på hultsfred 2007. väldigt smickrande bild på mig. haha.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback