nytränad.



nu luktar det svett i badrummet.
träningskläderna hänger på tork.
myyyysigt.


det var mitt andra träningspass på ett och ett halvt år (illa).
mitt första på fem veckor, på grund av förkylningen.
det gick okej, men nog märkte jag av hostan och slemmet i halsen.
ska prova ett eftermiddagspass på torsdag (lite längre, men hostan brukar vara bättre då än på morgonen).

nu har jag hela dagen framför mig.
trodde jag.
plugg klockan fjorton:nollnoll och jag har en del att hinna med innan dess.

åt bara en banan och en tallrik youghurt innan träningen.
så nu - frukost! äggen kokar på.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad duktig du är. Här står de nya träningsskorna fortfarande bara och kikar på mig... haha. Har inte tränat sen jag hämtade Cayenne.. hehe

2009-03-02 @ 10:18:14
Postat av: lotta

re: Elina:

Ja, men du får nog motion ändå med den lilla :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback