tomt.



nu har mamma och pappa lämnat min lägenhet och örebro.
det känns tomt här nu. tre personer på denna lilla yta är väldigt mycket ändå.
kylen är välfylld igen - skönt!


av bror och syster fick jag sex and the city-skokartongen!
nu blir det mysiga kvällar med det! yeah!
av mamma och pappa fick jag pengar.
de ska spenderas på en vårjacka (om jag hittar någon), en soda streamer och/eller en råsaftcentrifug och eventuellt även en ny parfym då min snart är slut. eller så slopar jag en del av grejerna och köper biljetten till AG istället. får se, får se.
ska spendera dem väl i alla fall!

nu ska jag snart ta en promenad i solen med carro ner till willys för att inhandla chips och andra tilltugg till medlemskvällen med örebrew ikväll.
spelkväll it is!
carro har gjort ett music quiz, jag har gjort ett jeopardy. sen blir det speed dating för att lära känna varandra lite bättre. sen bara sällskapsspel eller tv-glo.
en riktig trivselkväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lyllo dig som har 6 säsonger framför dig! Jag ligger på sista skivan nu och det kommer kännas tomt när det är slut..

2009-03-15 @ 15:45:55
Postat av: Annie

Vad roligt de var att träffa din mamma i fredags, urskön! (:

Postat av: Elin

En riktigt lyckad kväll!

2009-03-15 @ 22:17:31
Postat av: lotta

re: Bettan:

Haha, jo det är klart. Men å andra sidan var det inte så länge sedan jag sträcksåg säsong efter säsong heller =0P Jag tröttnar aldrig på den serien =0)



re: Annie:

Haha, ja mor min är det drag i =0)



re: Elin:

Vad bra att du tyckte det =0) Det tyckte jag också =0)

2009-03-16 @ 12:03:09
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback