uppdatering.



nu var det ett tag sedan jag skrev.
eller - i alla fall för att vara jag.


nu har jag städat och städat och städat.
eller - har dammsugning och golvtorkning kvar. men det tar jag imorgon, för snart ska jag träffa putte och bära fåtöljer.
sen har jag massa annat pyssel ikväll inför medlemskvällen med
örebrew på söndag.
kanske tvätta.
och kanske filmkväll med lisa.

imorgon kommer mamsen hit och ska festa med mig och mina vänner!
på lördag kommer pappa och då ska vi luncha tillsammans, gå på stan, promenera i stadsparken och allt vad man nu kan hitta på en lördag i örebro.
sen på kvällen ska vi till hjalmar bergmans teater och kolla in örebrospexet - det kommer nog vara lika bra (om inte bättre) än tidigare år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Så din efterlängtade "mamma-festar-med-studenterna-på-publicum-kväll" blir äntligen av! Synd att jag inte kan var där och göra stället partyglatt tillsammans med er!

Saknar er. Men det är ju inte långt kvar till tjälis! <3

2009-03-12 @ 21:23:13
Postat av: Annie

Naaaw vad roligt att din mamma kommer, då får man kanske träffa henne imorgon då! (:

Postat av: lotta

re: Anonym:

Det är Marie, eller hur? ;)

Saknar dig också! Men det är bara tre veckor kvar nu! PARTYYYY! :D



re: Annie:

Absolut! Vi ses på BB och PUBlicum som vanligt ;)

2009-03-13 @ 09:52:45
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det är klart att det var jag. Min dator är lite mongo ibland och tar bort namnet :S Hoppas att du har en underbar helg!

2009-03-14 @ 09:19:10

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback