All good things start with L.



jag blev utmanad av annie. sjävklart kör jag på!

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn, som börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Lotta
2. Ett ord på fyra bokstäver: Love
3. Flicknamn: Lisa
4. Pojknamn: Lukas
5. Yrke: Lastbilschaufför
6. Färg: Limegrön
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lasagne (Mmm... Min favorit!)
9. Sak i badrummet: Lotion
10. Plats/stad: L.A.
11. En orsak att vara sen: Lathet
12. Något man skriker: Looser!
13. Film: Love Acutally
14. Något man dricker: Limesaft
15. Band: Looptroop
16. Djur: Lodjur
17. Gatunamn: Luthagsesplanaden (Uppsala)
18. Bil: Lamborghini
19. Sång: Livet är en fest (Nationalteatern)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Limbo


jag utmanar ingen. det brukar inte vara ens så många som fem som antar dem. dessutom har de flesta redan gjort denna, tror jag. alla utom jag. haha.
men alla som känner för att sno den - gör't!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback