my crib.



ja, nu ska jag alltså flytta från min underbara lägenhet.
min underbara lilla två om 33 kvadratmeter.
sjätte våningen. underbar utsikt.

men jag får tänka på det i pengar istället.
jag tjänar mer än jag minskar i kvadratmeter.

för er som ännu inte sett hur jag bor.
för er som inte kunnat hälsa på mig under mina två år här.
här kommer lite bilder:

 mitt underbara vardagsrum med underbar utsikt.

 mitt sovrum/kontorsrum. kommer sakna att stänga till om det med skjutdörren mot vardagsrummet.

 mitt lilla trinettkök/kokvrå. med stor kyl och frys. fyra plattor och riktig ugn.
moving on to två plattor. liten ugn. när ugnen är igång fungerar bara en platta. frysfack och mindre kyl.


 min walking closet tillika förråd. kommer sakna något så stort att hänga kläderna i.

 mitt badrum som jag älskar. nog mitt favoritrum i lägenheten.
moving on to senapsgult kakel. usch!



nu har ni sett mitt nuvarande crib - move on!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback