nähä.



morgonstund har guld i mun, tänkte jag och lisa, greppade gåstavarna och tog oss i raskt tempo upp till öbo-kontoret i brickebacken med start tio över sju i morse.
allt för att komma dit och finna att nycklarna till nya lägenheten inte var inlämnade ännu, samt att städbesiktningen inte var gjord.
tillbaka vid tolv om jag vill ha nycklarna idag.

jahopp.

har ätit frukost nu. försöker få tag på min nuvarande hyresvärd. ska återkomma klockan elva efter att posten har anlänt, eftersom min uppsägning tydligen inte nått kontoret ännu. hoppas det går bra ändå. jag skrev ändå under uppsägningen den 28 april och mailade samma dag. så de har ju skriftligt på två ställen att jag sa upp lägenheten före den 1 maj.
men man vet aldrig...

hoppas.

nu blir det dusch och lunchfix och matlådefix och pluggfix.
sen kanske upp till brickebronx igen för att hämta nyckeln (är ju nyfiken på lägenheten ju!), hämta pluggväskan och sätta mig på uni och skriva uppsats.

busy day.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh lycka till med flytten!! :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback