to do & done.



  • [x] uppsatsen inlämnad - yes yes yes!
  • [x] besiktningen på gamla lägenheten är gjord - den gick bra!
  • [x] till willys med lisa - köpa ugnsrent så jag kan fixa nästa punkt
  • [ ] ringa tjejen som ska ha lägenheten efter mig angående lite grejer
  • [x] sy min ovve hos elin
  • [x] packa upp tvätten
  • [x] packa till imorgon - jag drar till kristianstad och förspelet, skåne here comes the närkingar!)
  • [x] kvällsmat - baconröra
  • [x] fika med mange

och det jag troligtvis inte hinner idag men måste göra på söndag kväll eller måndag är:


  • [ ] det allra sista på nolletidningen
  • [ ] kompletteringsuppgiften - som ligger sedan ett halvår tillbaka...
  • [ ] komplettera städningen i ugnen - medlet jag köpte ska tydligen ligga över en natt, men det känns inte så bra att det ligger en hel helg. jag får helt enkelt gå dit och lägga på det på söndag när jag kommit hem och sen städa ur på måndag innan jag lämnar nycklarna.
  • [ ] lämna nycklarna till muttrarna

Kommentarer
Postat av: Elin

Man kan ta såpavatten eller citronvatten och sedan sätta ugnen på 100 grader och sen torka bort skiten. Me like "Rent hus"! Ses sen

2009-05-28 @ 20:36:11
Postat av: maria

Värst vad du syr på overallen ;)

Postat av: lotta

re: Elin:

Att jag inte visste det... Men nu har jag ju köpt sådant där mästarmedel. Hoppas det fungerar...



re: maria:

Japp, det är ett evighetsprojekt :)

2009-05-29 @ 00:49:26
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback