bra dagar.



utöver incidenten i måndags morse, så har dessa två dagar varit kanon!

bra sak ett: jag klarade tentan!
bra sak två: en tjej kommer ta över min lägenhet i muttrarna från första juli, en månad mindre dubbelhyra för päronen (jag har ju inte råd med den själv).
bra sak tre: jag får biobiljetter från städfirman på grund av måndagsincidenten som plåster på såren. bio, anyone?
bra sak fyra: mutter-lägenheten är urstädad. redo för besiktning!
bra sak fem: jag stormtrivs i bågen och har fått hyfsat iordning nu. fortfarande en del grejer jag inte vet vart jag ska göra av, typ alla min skor... men det går framåt!


sen så hände ju lite konstigheter idag.
typ att jag satte igång kaffebryggaren utan att ha kannan under så det kom kaffe över hela köksbänken.
jag och lisa fick oss i alla fall ett gott skratt.

det sistnämnda är lite mer min vanliga tur. haha.

Kommentarer
Postat av: annieellen

Haha känner igen de där med skorna! När jag flyttade i oktober 2008 började jag räkna dem, gav upp efter 40 par och orkade inte räkna mer. Man kan ju undra vad man ska ha alla till? (a)

Postat av: lotta

re: annieellen:

Man kan aldrig få för många skor :D

2009-05-20 @ 22:00:54
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback