kan inte. vill inte. orkar inte.



du har fått dina
chanser
alldeles för många
du har inte längre
någonting att
skylla på
mer än dig själv
du har bränt dina broar
du har
förlorat

att lova
och inte hålla
att säga
och ljuga
att se i ögonen
och ljuga
att ljuga

att förstöra
en vänskap
flera
många
att totalt haverera
allt
och alla

att bli egoistisk
jävlig
äcklig
dum
ond

att försvara
sig själv
till den grad
att det blir
löjligt
töntigt
äckligt
fel

kan inte
förstå
vet inte om jag vill
förstå
vet inte om jag
orkar

när ord inte längre
betyder
någonting
när att försvara
inte räcker
när att förklara
inte räcker
när det inte räcker

kan inte se mellan
mina fingrar
tänker inte längre
försvara
ska försöka
sluta gråta

men jag tänker aldrig, aldrig
sluta
bry mig


Kommentarer
Postat av: annieellen

Bra skrivet Lotta, jag känner igen mig i dina tankar! <3

Postat av: lotta

re: annieellen:

Tack, gumman <3

2009-11-06 @ 01:41:27
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad bra skrivet, hoppas allt är okej med dej!



Jag har inte testat frisyren än, ska göra det på lördag och då kommer ni självklart få se bilder=)

2009-11-06 @ 07:12:57
URL: http://liindiss.blogg.se/
Postat av: lotta

re: Linda:

Tack, gumman! Det är väl okej med mig, försöker koncentrera mig på vännerna och plugget så jag slipper tänka på annat :)



Bra att det kommer bilder sen, det vill jag ju inte missa :D

2009-11-06 @ 11:22:26
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback