typiskt, typiskt.



jag satt uppe till kvart i fem i morse och läste två c-uppsatser till seminariet idag med handledaren.
gick upp klockan åtta och läste klart.

tre timmars sömn.

jag skippade första timmen av handledningen när vi ändå skulle ha genomgång av eget material, eftersom jag inte har något eget material att gå igenom ännu (detta hade handledaren gett sitt godkännande till förra veckan).
när jag kommer upp vid elva visar det sig att de ändå börjat diskutera uppsatserna, och inte eget material.
fan.
fan.
fan.

men jag får diskutera dem med handledaren på fredag istället, hon är så snäll!

fick även låna en rapport som kan vara bra att ta med i min uppsats. kanon!

nu - lunch och sedan antingen söka mer artiklar till uppsatsen eller läsa diskursanalys inför seminariet på torsdag.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback