yes!



fick VG på hemtentan, teori: åtta högskolepoäng!

nu väntar jag bara på att hemtentan i metod: sju högskolepoäng, kommer ut på blackboard så jag kan se vad som väntar framöver.

idag har jag haft handledning och efter det har jag spytt galla över kursen och intag och programmet med mera, tillsammans med såväl kursare som de som är klara personalvetare.
sen har jag varit hos elin ett tag.

nu ska jag laga mat och plocka i ordning lite hemma.
kanske till bärseback en sväng senare ikväll för att hälsa på lite folk.

Kommentarer
Postat av: annieellen

Graaattis gumman!! :D Jag hade också VG på den tentan (alla rätt om man ska vara petig...) så jag förstår din glädje!! :D

Postat av: lotta

re: annieellen:

TACK :D Men ni hade EE på den kursen va? Vi har ju haft Lind, Lundberg och Ramsay så kursen är nog inte uppbyggd likadant. Alla rätt tvivlar jag på att jag fått :P Jag är bara glad att jag klarade mig (har aldrig skämts så mycket för en tenta jag har lämna in förut), och att det blev VG är ju bara ett plus i kanten :)

2009-11-06 @ 20:51:00
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: annieellen

Haha samma här! Jag har aldrig mått så sjukt dåligt som jag gjorde när jag lämnade in den där tentan... tänka fy sjutton vad dålig den var... men vipps så fick man alla rätt... det är ju ett bevis på hur fel man kan ha ibland!



Japp vi hade Emma som lärare då...

2009-11-06 @ 21:43:43
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: lotta

re: annieellen:

Nej, ibland förvånar man sig själv :)

2009-11-07 @ 12:05:37
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback