avslagen.



jag är fortfarande avslagen efter sjöslaget i helgen.
men jävlar vad kul vi hade!


om det inte kommer upp lite bilder här sen, så kommer de så småningom finnas på min och lisas pixbox.



nu är det hemtenta som gäller.
jag ligger efter, men det löser sig nog!
ska sitta på universitetet i natt med ronya.
då jävlar ska fråga ett bli helt klar, likaså fråga två som jag skriver på just nu (ettan är så gott som klar, ska bara finjusteras). fråga tre ska jag ha läst till i alla fall, så jag kan skriva ihop den imorgon på dagen.

för på fredag klockan tio till tolv har vi seminarium (så den uppgiften skall göras också) och klockan tretton ska vi ses för lunch vi som ska iväg och sedan drar vi strax efter fjorton, från campus och vidare mot skövdes campus och bonnaphesten!


om det ändå kunde sluta gunga under mina fötter snart...
jag är ju inte kvar på färjan även om det känns så. hehe.

Kommentarer
Postat av: annieellen

Haha det gungar hos mig också! :D

Postat av: lotta

re: annieellen:

Ja, visst är det spännande? :P

2009-10-15 @ 11:23:24
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback