onsdag.



nu är jag åter hemma igen.
vilken dag!

- promenad på morgonen.
- dusch och annat plock.
- lämna PUBlicum-nyckeln till ålands nation (de ska hyra lokalen ikväll).
- hem och äta lunch.
- föreläsning.
- seminarieplugg.

nu: lagar middag!

ska försöka ringa min lilla mamma sen också. inte pratat med henne på hela nollningen typ, mer än sms och mail då och då. har inte hunnit med. men nu har allting lugnat ned sig (nu är det bara pluggfokusering, och den behövs! saknar bara motivationen.).

örebrew har tagit en del tid också, men nu är vi back on track även där.

min mage kurrar.
jag har sextio kronor kvar på kontot.
pengar på fredag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Längtar till fredag, tomt även här i kassan.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback