påskhelgen i bilder.



här följer ett litet urval av bilder från helgen.

fredagsmys hos helle och jocke i haninge.
årets första grillning och vin/öl.
spelkväll med brainstorm och rappakalja.





lördagspromenad med shopping och sightseeing i linköping.
linköpings vårtecken: bosses glassbar har öppnat!
vi jublade (mest jag).
givetvis åtnjöt vi glassen på muren vid domkyrkan.




påskafton med familjen engström.
påskägg målades traditionsenligt.
mitt ägg fick erika och på ägget hade jag omsorgsfullt målat destination gotland, karta över  gotland, raukar, muren, får samt skrivit här på gotlands stränder och 6-9 maj.
efter middagen spelades det spel; alias. jag och erika vann överlägset.




söndagspromenad runt linköping.
majelden, vattentornet, ekkällan, tinnerbäcken, belvederen, trädgårdsföreningen, jättegrytorna, sandbäcksfallet.
underbart vårväder!



vi var som barn igen under dagen.




andra vårtecken som sågs under helgen; krokus, snödroppar, gulsippor, tussilago och en humla.


Kommentarer
Postat av: Kallur

Så mycket fina bilder och fortfarande ingen på tavlan?! Jag vill se! ;P

2010-04-06 @ 22:09:32
Postat av: lotta

re: Kallur:

Nu ligger det uppe :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback