åh. lycka!



det har varit planerat i en evigheters evighet att marie, nicklas och olivia skulle komma den här helgen (eller lördag till söndag).
jag har längtat massor.
igår fick jag sms från marie om att nicklas är sjuk och de inte vet om de kan åka eller inte.

jag har hållt båda mina tummar och alla mina tår.

nu fick jag nyss veta att de kommer!
åh. lyckan är total!

ikväll ska vi på julgasquen
bärseback tillsammans.
blir det som förr?



busksittning, tjälis noll:åtta.
det som kunde ha varit en igelkott, våren noll:åtta.
sexmästeriinvigningen, hösten noll:sju.

ett som är säkert är i alla fall att ikväll är det vi tre igen!



titta vad små och oskyldiga vi är.
absolut gotland, noll:åtta.
sexmästeriinvigning, hösten noll:sju.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh, det blev alldeles underbart!

2010-12-21 @ 08:27:07
Postat av: lotta

re: Marie:

Ja, det var det! Och nu får det inte dröja ett helt halvt år innan nästa gång!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback