här bor jag!



med allt som behövs för att klara av ett pm i familjesociologi.



1. datorn och så som pm:et ser ut hittills. nu slog det mig! jag måste maila det till mig själv. tänk om datorn kraschar. utan datorn är jag ingenting.

2. utan kaffe är jag ingenting. stor termos ska det vara också!

3. äta bör man, annars dör man.

4. mitt liv. utan min kalender får jag panik. jag har en till, för nästa år. den brukar jag också ha med mig men inte idag. bara för det kom jag på att jag behövde den. äsch. det kan vänta några timmar till.

5. en jävla massa böcker och artiklar om distansarbete, gränslöst arbete, familj och arbete med mera.

6. ett jävligt kallt element. det behöver jag verkligen inte. men jag ville bara påpeka att arbetsmiljön här suger.

Kommentarer
Postat av: Erika Wilhelmsson

Almanackor är det bästa som finns!!:)

Postat av: lotta

Re: Erika:

Jag är helt beroende av min! Vet inte vad jag skulle ta mig till om den försvann... Och kalender i dator/mobil tycker jag inte lika mycket om. Jag vill kunna färglägga och göra check-rutor och sånt :-)

2010-12-05 @ 21:21:02
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du har nu varit student i ungefär 5 år. Och har fortfarande inte kommit på att studenters år inte går januari-december utan juli-juni? Almanacka med brutet år is the shit :P

2010-12-05 @ 22:13:43
Postat av: Martina - min första tävling börjar i morgon!

Haha kalla element är ju inte direkt en arbetsförmån om man säger så...

2010-12-05 @ 23:35:50
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Fredrik:

Ja, usch... Det är snart fem år. I januari är det fem år :P Men jag har alltid haft bruten almanacka men innan jul förra året ville jag ha en sådan personlig och jag ville börja använda den NU och därför beställde jag en med start 1 januari. Plus att det är bra på somrarna. Det blir ett hack där och två almanackor annars, om man har läsår. Så hur jag än gör blir det fel.



re: Martina:

Naaaeee, det är ju inte det. Sen kan det ju vara en fördel att kolla termostaten (det visade sig att den stod på noll :P)...

2010-12-06 @ 10:43:40
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback