mot linköping!



idag bär det av från närkeslätten till östgötaslätten.
ibland undrar jag, precis som fredrik, hur man kunde flytta från en slätt till en annan.
jag ska ta det i beaktning nästa gång jag behöver byta stad.


efterlängtad ledighet.
fast det är ingen ledighet.
jag måste plugga.
däremot har jag lovar mig själv ledigt idag (efter att jag kommit fram, på bussen ska det läsas), imorgon, julafton, juldagen och annandagen. sen är det plugg två dagar innan det bär av tillbaka till närke för nyårsfirande med de bästa.

men det ska bli skönt att komma hem.
umgås med familj och vänner hemmavid igen.
sist var i somras.

klockan nitton:trettio landar jag i linköping enligt tabell.
jag är i alla fall glad att jag bokade swebus och inte tåg - då blir man högst trettio minuter sen cirka.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback