vetenskapssociologi.



åh.
jag förstår inte vad jag läser.
det går liksom inte riktigt in.
det är in speciellt intressant heller.
sen är det jobbigt att läsa två hundra sidor på datorn.
men vad gör man inte för att komma billigast (läs: gratis) undan?

vetenskapssociologi.
vi klankar ner på vetenskapen för att i slutändan komma fram till att vi behöver den men i kombination med sociologin. det är kontentan.
behöver jag ens läsa?

jag måste ta de här poängen.
annars kommer jag inte in på kursen i vår och då har jag ingenting att göra och då jag har ingenstans att bo och då jag har ingen inkomst (om nu CSN kan räknas som inkomst egentligen).

just nu vill jag bara släppa alltalltallt och åka hem-hem.
jag behöver min mamma och pappa, syster och bror, och mina vänner som inte har koppling till mina studier eller mitt liv i örebro.
jag behöver komma bort.


Kommentarer
Postat av: Christina

Förstår dig...men du fixar det här, bara att sätta ena foten framför den andra, ett steg i taget... <3

2010-12-15 @ 20:44:10
Postat av: lotta

re: Christina:

Tack, vännen! <3


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback