landet ingenstans.



jävlar vilken fest det var i helgen!

att åka på overallsresor är lite som att åka till landet ingenstans.
- erika.

jag är helt matt.
helt slut.
träningsvärk i magen av allt skrattande.
träningsvärk i resten av kroppen av allt dansande.
ont i höfterna av allt bilåkande och trängas på madrass (sex personer på två dubbelmadrasser, sids madrass som vi skulle sova på visade sig vara trasig).

men det är ju alltid kul när tant följer med.
haha.


idag har jag varit på föreläsning.
har diskat och lagat mat.
nu ska jag ta mig till brickebacken och hämta min efterlängtade förrådsnyckel.
sen ska jag väl springa fram och tillbaka till förrådet med massa grejer.
sen ska jag städa och få ordning.
på riktigt.
äntligen riktig ordning.


uppdaterar med lite bilder från helgen senare eller imorgon.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback