mens = helvetet.



japp, det var definitivt pms jag kände igår för strax efter lunch hade mensen kommit.
dumma granne som synkar mig hela tiden, haha. får inte riktigt när jag ska någon gång i månaden på grund av henne (du vet vem du är, känn dig utpekad - hehe).
bäst var i alla fall igår när jag och några till var uppe hos henne och hon säger:
lotta, du ska få mens snart förresten!
jo, tack.

idag känner jag mig allmänt hängig.
jag har inte tid att bli sjuk.
inte alls.
mensvärk och snor och halsont och hängig.
ingen bra kombination.
jag som måste plugga.
har inte lyft ett finger ännu idag.

ska försöka äta lite nu och se om det går.
iprenen borde kicka in snart.
sen ska jag försöka göra så jag ser ut som en människa igen och gå upp till uni för en date med studievägledaren om hösten och nästa vår.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback