opponeringsförberedelser.



sitter och förbereder opponeringen med papperstussar i näsan.
snoret vägrar sluta porla ut ur mina näsborrar.
och med porla menar jag egentligen forsa.
niagarafallen liksom.
sort of.
typ.
isch.


nu ska jag skriva ihop min opponering så den får lite struktur, samt göra sammanfattningen av uppsatsen.
den är jätteintressant och tjejerna (tillika mina gamla faddrar) har gjort ett hästjobb!
det finns inte mycket att kritisera inte.
en del konstruktiv kritik kommer jag med, men långt ifrån så mycket jag är van vid när jag opponerar.
vilket är kul för dem, mindre bra för mig kanske. hehe.
men förhoppningsvis räcker det för att min opponering ska anses vara godkänd.

nu ska det skrivas tills tangenterna glöder!
sen blir det läggdags.

imorgon är jag:
opponent
kl 10-11
respondent kl 14-15

emellan de båda tillfällena ska jag äta och hinna läsa igenom min uppsats.
om jag inte orkar det ikväll, men det tvivlar jag på.
har ont i magen också.

är dock sugen på o'boy, men har ingen drickbar mjöl hemma (vilket påminner mig att jag nog bör hälla ut den som datumet gått ut på).

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback