pms?



idag är en sådan där dag när jag känner mig lite less.
det är inte kul.
hoppas det blir bättre snart.
pms?
yeah, i guess so.


nu ska jag läsa igenom min läslogga i alla fall, se om jag kan printa den som den är eller inte. sen ska jag plocka lite här hemma innan lunch. sen off to förseminarium följt av föreläsning. sen hem och sova lite kanske. styrelsemöte med örebrew. sen måste det pluggas lite mer, tror jag. så jag inte hamnar efter mer. eller, jag ligger inte efter (än) - jag har bara inte tagit tag i vissa saker som jag nu har en månad på mig att göra. vore skönt att få de sakerna ur världen så snart som möjligt ändå. även om tiden finns kvar.

Kommentarer
Postat av: sandra

jobbigt. hoppas det är bättre idag!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback