vad hände i helgen?



efter en helg under vilken det hänt mycket konstiga saker, är jag nu helt slut.
försöker läsa men den där boken är ju för tråkig.
mest gammal skåpmat. jag har liksom en känsla av att jag läst om det här tidigare om än i en annan kontext.
trååååk.

i fredags var jag på bio med lisa och erika.
först åt vi mat på saigon.
sista timmen på avatar storbölade jag och erika. jag skickade en näsduk till henne och insåg då att grannen till vänster om mig satt och grät hon också. jag skickade en näsduk till henne med och hon var mycket tacksam. lisa fällde en liten tår.
jag säger som erika sa: jag skäms för mänskligheten!

efter bion traskade vi (eller snarare gled över isen) till järntorget för att ta ut pengar. sen vidare till högströmska för några kalla på nerikes nation. men se den gubben gick inte! det fanns en plats kvar och vi var tre. taxi till erika istället. pimpla lite vin, hem till lisa och pimpla mer vin. in på bryggan och dricka öl, drink och shots. illa, illa. vidare till publicum en sväng. kvällen blev inte speciellt långvarig, även om jag stannade uppe till klockan fyra ändå.

i går var det backenbärseback.
jag och ronya kom dit strax efter elva.
ganska lugnt.
hem och äta lunch hos ronya vid två.
gansa lugnt när vi kom tillbaka.
sen jävlar!
en efter en föll de små liven. och vi gjorde allt i vår makt för att ta hand om alla.

kvällen slutade i alla fall vid nio-tiden med att mange och ronya fick släpa hem foxy till mig. jag hade bäddat åt honom på soffan. sen sov han så sött och vi andra gick upp till ronya och åt pizza.


nu ska jag ta tag i min bok om utbildningsplanering igen.
jäääs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill nog oxå se Avatar.. Var den i 3D?

Postat av: lotta

re: Maria:

Nope, 3D visas enbart i Sthlm, GBG och Malmö (tror jag). Bara på tre biografer i alla fall. Men den var underbar ändå :D

2010-03-01 @ 20:13:09
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback