gustavsvik imorgon!



...eller idag - det beror ju på hur man ser det.
ett härligt gäng blir vi som drar mot äventyrsbadet vid tio-tiden imorgon (på plats vid elva är tanken).

premiär för mig på gustavsvik (fastän jag bott här i två och ett halvt år nu, illa...).
däremot har jag varit i entrén en gång och tänkt bada - när jag och anna var på haflinger-sm i kumla och bodde på hotell ibis precis intill gustavsvik. efter en heldag i stallet utanför kumla, med massa tävlingar och stress och träningsvärk, tänkte vi att vi skulle bada lite. men de stängde om fyrtio minuter och ville ändå ha fullt betalt. nej, det gick vi inte på.

men nu blir det alltså premiär för mig!
nu - sängen så jag orkar åka i alla forsar och rutschkanor imorgon.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback