hosta.



jahopp.
nu har hostan kommit för att stanna.
yeah!
nu kommer jag vara såhär mars ut.
jättekul.
verkligen
j ä t t e k u l.

gick upp vid nio-tiden idag.
läste klart kapitlet i boken till seminariet jag alldeles strax ska iväg på.
rekrytering.
that's what it's all about.
efter seminariet blir det hem en stund.
sen iväg på styrelsemöte, samvetet.
sen hem och uppsatsa.
imorgon har jag hela dagen på mig, men ska försöka göra så mycket som möjligt ikväll.

om jag inte är helt utmattad efter att ha hostat hela dagen.
den här hostan
t a r  d ö d  p å  m i g.

Kommentarer
Postat av: anakin sir talk-a-lot

åh dumma dumma hosta.

du får gå till doktorn å be om kokkilina lr vad det heter?! massa krya på dig och bort med hostan kramar.

Postat av: lotta

re: anakin sir talk-a-lot:

Tack söt :)

Jag har kokilana (ellerhurdetnustavas) kvar sen förra året när det blev så här, typ exakt ett år sedan. Men än är det inte riktigt så illa, men jag vet att det kommer. Och då behövr jag den där underbara drogen för att kunna sova. Det är värst. Att inte få sova på grund av hostan. Bläää.

2010-01-28 @ 12:18:36
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback