snor. snor. snor.



nu vet jag att en människa kan procudera ett par deciliter snor per dag.
tack,
snuffsan!
jag tror dock att jag producerar mer.
usch.
och så sitter det fast som en klump i bihålorna.
sugklocka, någon?

den här dagen har varit lång.
tvätt
tio-tretton.
föreläsning tretton:femton-sexton.
fika med elin.
campusmässanmöte sjutton-arton.
hem i femton minuter.
ica med elin.
hem och fixa inför studentmässan imorgon.

nu är det dags att duscha (rena lakan kräver nyduschad lotta) och sen sova.
åh, vad skönt det ska bli!
hoppas jag.
om inte hostan kommer.

Kommentarer
Postat av: snuffsan

hahaha va så lite så:P

Fast det med porerna tyckte jag va äckligare..

O som svar på ditt förra, nope har inget vattenpass hemma(dom bra är svindyra juh) men hade det inte gått lika bra med ett snöre ? ;D

Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Noo stackars, krya på dig!!

2010-01-26 @ 20:29:37
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: lotta

re: snuffsan:

Snöre? Jaha, kan man använda det också :P



re: annieellen:

Tack, gumman :)

2010-01-26 @ 23:48:30
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback