örebrohelg.



har haft en underbar helg i örebro med sol, bad, vänner och mys.

fredagen bestod enbart i soffmys och ta igen förlorad tid.
lördagen bestod i bad i kvinnersta kalkbrott tillsammans med ronya, mange, linnea, gustav, sid och elin.
jag vågade hoppa till slut, jag också.
lördagskvällen bestod i sushi på east west följt av drinkar på lilla örebro tillsammans med mange, fredrik, carro och linnea.
idag bestod i sol och skönlitteratur, mys och sen swebus hem.

jag saknar. saknar. saknar.
inleder fjärde veckan av nio i linköping imorgon.
tiden går snabbare än man tror.
just nu känns det dock som en evighet.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Saknad är jobbigt, samtidigt kan längtan vara härlig :) fast 8a veckor i sthlm förra sommaren var inte kul! synd att jag inte hann ge dig en stor kram i helgen..bröllopsbestyr :) puss på dig LottsiePott!

2010-07-05 @ 00:13:50
Postat av: lotta

re: Bettan:

Så sant, så sant :) Saknar dig, söt! PussPuss Bettilicious :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback