fullt ös.



här är det fullt ös men inte medvetslös (än).

opponeringen i tisdags gick bra.
så den biten är i alla fall avklarad.
nu ska uppdraget och rapporten skrivas klart under sommaren.
men även om jag inte är helt klar än så vill jag bara säga:

att imorgon tar jag  e x a m e n ! ! !

helt sjukt vad fort tre år har gått.
men jag försvinner ju inte utan ska fortsätta i sociologins underbara värld.

hur som helst: nu ska jag in mot stan och inhandla alkhol till examensmiddagen ikväll och till bärsebacksavslutningen imorgon. ett överlack så jag kan måla fina naglar. kanske något annat åker ner i påsen som jag behöver ikväll också. den som lever får se.
imorgon är det examensceremoni på dagen också.


så ikväll är det finmiddag i finklänning.
imorgon är det examensceremni på dagen.
imorgon kväll är det examensfirande i ovve på bb.

Kommentarer
Postat av: Lena

Säger detsamma, vad hände med de 3,5 åren? Att det är examen imorn har jag inte riktigt förstått än...

2010-06-03 @ 11:21:43
Postat av: lotta

re: Lena:

Ja, helt sanslöst... Är du kvar i Öret i höst?

Postat av: Stina

Grattis till examen! Snyggt jobbat! :)

2010-06-04 @ 08:00:34
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag blir kvar en termin till. Examen kom för snabbt och jag är inte riktigt redo att bli vuxen än ;P

2010-06-04 @ 17:50:28

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback