helgen.



nu gör jag sådär som jag sa att jag skulle försöka att inte göra.

försumma bloggen i sommar.

men så är det och så blir det nog framöver.
har inte så mycket intressant att berätta ändå.

jobbet börjar flyta på med alla nya rutiner.
jobb måndag till fredag.
det händer liksom inte så mycket då.
den här helgen har jag inte gjort något speciellt heller.
i fredags var det grannträff.
trevligt.
sist jag var med var jag nog tretton-fjorton år.
elva-tolv år sedan sist, alltså...

igår var jag och pappa på cykelutflykt runt universitetet, mjärdevi, valla, stan, ekkällan, ramshäll...
pappa åkte i och för sig hem efter valla men jag cyklade vidare.
tog en promenad i en solig vallaskog också.
när jag nådde stan började regnet.
jag var dyngsur när jag kom hem.
men så kan det gå!

trevligt att återuppleva stan lite.
även om allting är sig likt.


idag borde jag egentligen ha pluggat.
men jag har läst skönlitterärt istället.
så det så.
ska äta lite snart och kanske cykla till stan en sväng.
se vad det bjuds på där.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej lotta!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback