städ & bio.



nu ska det städas!
all day long!


sen avslutas dagen med sex and the city 2 tillsammans med lisa och erika.
kanske en öl, eller en drink, eller en fika efter filmen också.
nice!

[X] Våttorka allting (bokhylla, böcker, pärmar, skrivbord...)
[X] Rensa avlopp i badrummet (dusch och handfat)
[X] Göra fint i "köket"
[X] Dra ut spisen och tvätta bakom
[X] Rengöra ugnen
[X] Frosta av frysen
[X] Putsa fönster
[X] Dammsuga
[X] Moppa golvet
[X] Bära ner saker i förrådet
[X] Plocka ur skafferiet
[X] Plocka i skafferiet igen

det jag inte hinner idag gör jag imorgon eftermiddag!
någon gång mellan sju-femton:trettio kommer de hit och ska kolla fläkt över spis och i ventilation i badrummet samt brandvarnaren. måste plocka ur mitt skafferi så de kommer åt fläktsystemet. suck. de kommer skräpa ner. så allting städar jag inte idag. lite blir imorgon. den sista touchen, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej. Vad tyckte du om SATC2? Jag gillade den inte alls, speciellt irriterad blev jag på Samantha. Gillade inte grejen med att det är så farligt att bli gammal.

Postat av: lotta

re: Jag:

Den var bra men långt ifrån lika bra som SATC the movie. Omgivningar, kläder och humorn fanns där men handlingen var lite lam. Det stod liksom still väldigt mycket. Och Samanthas "jag vill inte bli gammal" har ju pågått hela serien igenom men håller med dig, det var lite extremt i den här filmen. Men helt klart sevärd!

2010-06-26 @ 21:24:56
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback