@ uni.



sista dagen på uni nu innan sommaren.
ska alldeles strax sätta fart med det jag faktiskt ska göra.

imorgon ska jag storstäda lägenheten.
verkligen storstäda.
putsa fönster, rensa avlopp, skjuta fram spisen och städa, bära ner grejer i förråd, damma precis allt i bokhyllan...
you name it!
sen kommer det vara fint när jag kommer tillbaka om nio veckor (givetvis kommer jag upp en eller två helger i sommar också).

på fredag ska det packas. hela garderoben ska ju typ med.
skor, väskor.
böcker.
skolstuff.
hela badrummet.
japp, you name it där också!

men nu: fokusera!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att få riktigt rent oc fint =)

Postat av: lotta

re: Maria:

Mm, verkligen. Det är ju bara tråkigt att man tar sig tid när man inte ska bo här :P

2010-06-09 @ 20:32:32
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback