work.



idag började jobbet.
jättekul att träffa alla igen och roligt med nya ansikten också.
blev en mjukstart för mig, gick hem redan klockan femton.
vid halv tre fick jag inlogg till datorn och alla program jag behöver (jag var bortplockad från förra året i och med operativsystembyte) så innan dess kunde jag inte arbeta "på riktigt". vid femton skulle tjejen som ska introducera mig först gå hem så då passade jag på att pysa också.
de där två timmarna jobbar jag nog ikapp under juni.

efter jobbet åkte jag hem och fixade lite.
sen middag med syrran och mamma.
syrran drog till arlanda nu ikväll, hon och pojken ska till zakynthos en vecka - lyfter tidigt imorgon bitti.
inte alls avis, inte alls.

efter middagen drog jag ut på en cykeltur i två timmar runt linköping.
inte mycket har förändrats här, inte.
nostalgiboost när jag passerade nya munken, min gamla högstadieskola.
var tvungen att knäppa lite bilder också men eftersom jag inte har internet på min egna dator utan måste föra över bilderna först till min dator, sen till usb och därifrån till tinas dator så orkar jag inte det nu.
bilderna kommer en annan dag.

nu ska jag ta en dusch, lägga mig i sängen och läsa lite och sen är det dags för jobb imorgon igen.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback