måndag.



jag vill bara säga att jag älskar den nya datorn.
nu har vi börjat komma bra överrens.
tar ett tag innan man vänjer sig vid nytt tangentbord och nya snabbknappar.
men nu rullar det på riktigt bra!

idag började "praktiken" och jag har kollat lite på mitt uppdrag.
det kommer bli kul detta.
tyvärr har de ingen plats för mig och min klasskompis på kontoret, så det blir arbete hemifrån istället.
tillbaka till arbetsrättens underbara värld!

sen så har jag även börjat virka foxys mössa.
den är snart klar.
finfint!

snart kommer lisa över på lite kaffe innan vi ska knata upp till uni för styrelsemöte (samvetet).
sen får jag se om det blir fotboll eller promenad med linnea.
det lutar åt det senare.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback