päronen på ingång!



snart kommer mamma och pappa till örebro.
vi ska promenera ner till wadköping och strosa lite, kolla stadsparken och sen luncha på stan.
sen hem och fika för mamma har gjort tårta som hon har med sig.

jag har varit uppe och tvättat tillsammans med lisa sedan klockan sju.
gäsp.
trodde vi var de enda som var vakna så dags men sen sprang vi på J som var på väg till jobbet.

mössvirkningen igår går framåt.
sen är det nog inte rätt någonstans.
men jag har gett mig fan på att det ska bli någon form av mössa i alla fall, om än inte en exakt kopia av os-mössan.
lisa och jag satt hela kvällen igår, framför melodifestivalen, och virkade. linnea höll oss sällskap.
inte många bidrag som man hört ändå.

jag är jätteglad för annas skull men min röst föll ändå på salem.
tror han lyckas bättre i esc.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback