skatteåterbäring!



nu har jag äntligen fått e-legitimationen att fungera på nya datorn och deklarerat.

femtusenfemhundra kronor i skatteåterbäring.
toppen!
då klarar jag denna sommar också.
eller rättare sagt; jag klarar min junihyra själv. och troligtvis julihyran med tanke på att jag fått pengar för det jag jobbat i juni då.
däremot blir det inte mycket fickpengar över sommaren men det är jag van vid nu. tråkigt men så är det.

hur som helst så är jag räddad första sommarmånaden i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elina

ja usch det är jobbigt det där med att få pengarna att räcka till :(

2010-03-31 @ 20:03:21
Postat av: lotta

re: Elina:

Mm, verkligen... Tack och lov för skatteåterbäring :)

Postat av: sandra

jag får betala tillbaka en femhundring. var dum och tänkte inte på att försäkringskassan drar för lite i skatt på min föräldrapenning. men men, kunde varit värre. skönt att få tillbaks!

2010-04-01 @ 22:32:49
URL: http://ollikk.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback