smaklös.



när jag stod och väntade på bussen mot stan igår ringde de från praktiken.
tack och lov att jag inte hunnit gå på bussen!
vi flyttade fram mötet. inte enbart på grund av att jag var förkyld.
även på grund av att underlaget för det jag och min kursare ska göra inte var helt framtaget ännu.

gick över till lisa och snackade lite skit istället.
sen hem och vila framför tv:n.
drack kureringsdrunk de luxe: varmt vatten+citron+ingefära+chili.
idag ska jag byta ut chilin mot vitlök.
tur att jag inte känner någon smak i alla fall.
för gott är det nog inte.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha nää. det där lät svinäckligt. funkar det?

Postat av: annie sir talk-a-lot

aaaaaa är du fortf. förkyld hjärtat?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

jag är inne på min andra dag å räknar benhårt med att vara frisk imorgon.. men hmms.. då får jag nog tänka om alltså? :( :( :(

2010-03-03 @ 14:14:00
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: lotta

re: sandra:

Haha, ja det är säkert jätteäckligt - tack och lov känner jag ingenting :)

Vet inte om det fungerar än. Idag är det dags för den ordentliga kuren. Hoppas jag vaknar frisk imorgon :)



re: annie sir talk-a-lot:

Jag vaknade i förrgår så här. Än är det inte bättre. Lite bättre i bihålorna kanske, men jag känner fortfarande ingen smak. Näsan rinner och det går inte att snyta ut allting. Dumma. EWG i helgen ju :(

2010-03-03 @ 14:58:20
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback