tack, ronya!



underbara ronya har lånat mig sin dator tills imorgon kväll.
jag är snart klar med examinationsuppgiften.
tusen tack, älskling!

nu ska jag stänga ner och slappa lite framför tv:n och sen sova.
måste upp imorgon och skriva klart men just nu är jag för trött för att tänka.
några fjuttiga rader kvar, dock med ett stort beslut.

imorgon blir det nog dataköp också.
kollade på en idag och den verkar vara kanon så det får nog bli den.
en liten oförutsett utgift sådär som jag får betala i augusti.

snart är jag med andra ord uppe och rullar på bloggen igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du hade lätt vunnit om det hade funnits lite tequila:P haha=) jag vill mer än gärna se dom bilderna, har inte sett en enda från festen på fb heller=/ min kamera hade nästan inga batterier och denna bilden var den enda jag hade på dej=/ kram kram


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback