bra, kommunen - bra.



nästan alla i örebro kommun är utan vatten.
strax innan det hände, eller strax efter det hänt, satte jag igång fyra tvättmaskiner.
då kom det vatten.
när jag kom upp till mig kom inget vatten.

nu hoppas jag innerligt att tvättmaskinerna antingen har vatten och kan göra klart (det vore bäst).
eller så hoppas jag att de slagit av automatiskt (jag vill inte orsaka brand även om det inte är mitt fel).

skräckscenarioit och
i-landsproblem #1:
att maskinerna slagit av och inte slås på förrän vattnet är tillbaka. om detta då sker efter tolv kommer jag inte in i tvättstugan igen. och jag kan inte få ut min tvätt förrän maskinerna är klara. jag har alla mina lakan i tvättmaskinerna. alltså har jag inga lakan inatt.

i-landsproblem #2:
jag är grymt törstig. har ingenting att dricka i kylen. det enda jag har är vatten (som jag nu då inte har) och sprit och öl.
just nu dricker jag en öl.

Kommentarer
Postat av: ann vicious

naaaaw! sitter här å skrattar för mej själv när jag läste ditt inlägg. me like it - alot! <3



hoppas tvätten skötte sej som den borde å att den fick sitt vatten! :)

Postat av: lotta

re: ann vicious:

Haha. Den gjorde ju inte det. Vilken jävla karusell. :P

2010-05-21 @ 11:02:03
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback