det löser sig.



efter regn kommer solsken.

japp.
hösten är löst.
inte på det mest önskvärda sättet men jag får i alla fall läsa mina 30hp sociologi på avancerad nivå.
genom det är jag behörig att skriva masteruppsatsen i vår.

tandläkaren igår gick bra.
stackars mange fick se mig likblek och i upplösningstillstånd.
grinade hela morgonen, hela vägen till tandläkaren, hela tiden i väntrummet.
tårarna slutade rinna av skräck och smärta när behandlingen påbörjades.
men det gick bra.
tur att jag har hög smärtgräns.
det här med att föda barn kanske går bra i framtiden.

seb ringde mig idag och fixade studentpaket på mina banktjänster.
tack och bock.
jag har tänkt fixa det själv men det stod att man var tvungen att gå dit med massa intyg och papper och grejer och det har jag inte orkat än.
men nu fixade hon det över telefon bara sådär.
så frågade hon om jag ville höra mer om sparkonto men lade skämtsamt till:
fast du är ju student och det kanske är lite knapert på sparfronten då.
jag sa att det sparas inte mer pengar än de som man inte får röra, som man lägger på sparkontot bara för att inte komma åt dem så lätt.
då sa hon:
jag får återkomma hösten tjugohundraelva när du har börjat tjäna de stora pengarna.
underbart.


sen så har jag pratat med tele2 idag.
jag har sms-tjänst på mobilen nu så jag slipper skyhöga mobilräkningar.
awsome.

sen har mange köpt en ny mobil till mig på nyöppnade mediamarkt för fyrahundra riksdaler idag .
najs prajs.
den har typ samma funktioner som min nuvarande men troligtvis är den i bättre skick.
det kanske går att skriva sms på den i alla fall.
och förhoppningsvis har den täckning på universitetet också.


det löser sig.
efter regn kommer solsken.


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! Vad skönt att det har löst sig för dig :)



Vad duktig du har varit som klarat att gå till tandläkaren så många gånger nu :)



Skönt att det går bra för dig!



Kramar

2010-05-27 @ 20:23:43
Postat av: lotta

re: Elin:

Ja, verkligen. Höll på att gå upp i atomer i tisdags. Damn, alltså. I onsdags var ingen kanondag den heller men det funkade.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback