engagemang & studier.



bloglovin verkar inte fungera och det stör mig lite.
fast det kanske är lika bäst.

jag har ägnat morgonen åt att slänga ut massa mail
om bland annat örebrew, campusmässan och annat privat som var tvungen att fixas.
nu ska jag skala och koka potatis till lunch, sätta på mig ansiktet och kanske lite mer kläder.
efter lunch är det dags för föreläsning/seminarium med gästföreläsare åsa lundqvist från lunds universitet. hon är egentligen här för att föreläsa för forskarna men vi tre tappra som läser denna kurs är också inbjudna. det blir spännande att lyssna på, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad väljer du, julmust eller cola? =)

Postat av: lotta

re: Cissi:

Julmust när det är jul, påskmust vid påsk - annars cola :D

2010-11-24 @ 12:48:01
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback