gåsmiddag.



ikväll är det dags för gåsmiddag.
klädsel: frack.

jag har köpt
sids fina klänning och sytt in den och fixat så den passar mig.
den blev kanonfin!


så ser klänningen ut vid bysten. jättefin. jag var orolig för färgen eftersom sid passade så bra i den och hon är mörk men det fungerade lika bra på mig (trots att jag har vinterblek nu, hehe).

jag fixade även mina naglar igår.

det tog två timmar.
måla och fixa, plugga, måla, plugga, måla, plugga...

de blå stenarna är samma färg som klänningen (mer blå-turkos, kanske).
hoppas alla sitter kvar under kvällen, i alla fall att de sitter kvar när jag kommer dit.



vid halv fyra kommer ina som ska fixa hår och smink på mig.
bilder på hela resultatet kommer givetvis!

nu: off till stan för att köpa lite småsaker jag glömt.
sen hem till linnea och pyssla lite (sällskap är alltid trevligt).
detta följt av lunch och plugg, plugg, plugg innan ina trillar in.

Kommentarer
Postat av: linda

Fan va snygga naglarna vart! Kan tänka mig att det var lite pilligt.... hehe:)

Postat av: lotta

re: linda:

Tack :) Jo, det tog sin lilla tid och en stor dos tålamod :P

2010-11-15 @ 16:35:23
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: sandra

så snyggt! fast jag skulle inte våga röra fingrarna i rädsla att allt skulle ramla av.

2010-11-15 @ 18:37:51
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: lotta

re: sandra:

Med megamassamånga lager överlack så sitter det faktiskt fortfarande kvar :D

2010-11-16 @ 08:27:53
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback